my litle story

Sometimes, i feel like a stupid cz thingking about my live, hm,

Menyampah pulak aku nak speaking english ni, bahasa penjajah, ptuiiii (daku meludah) hahahaha,

Zaman sering betul berubah kan? aku teringat waktu kecik2 dulu,ala, zaman2 br nk up dulu r, aku mengikuti ajaran underground @ grunge r, tol kot ejaan aku ni,

Aku ikut2 je kawan2 aku,diorg pakai cm pelesit ke mambang ke, aku ikut je, seluar bawah kecik, rambut macam2 fesyen,kasut nak top tp wet tara, bedal je la kasut petaling street, asalkan tulisan jenama tu ade, dress klu blh nk baeek nye, pstu beli r beg sandang, pastu lekat la ape2 tag yg melambangkan bahawasanya aku ni budak grunge version br nak up, hahaha,

Bile kuar town klu blh nk lepak tmpat2 top aje, becampur laki pempuan, gaya salam pn ade skill, jumpe budak2 grunge yg lain nk kene ade knowlege r,klu xde, kne tibai, mane tau brother2 otai tetibe tegur,pstu tanye itu ni,haa,

Pegi lepak klcc time new year, bermalam kt ctu tu,, lepak tepi jalan, tilam nye beg,bantalnye perut org, tandas senang je, mmg first clas ar kan, dengan bersepah orang lalu lalang lansung xpeduli,, that my life when i grow up dulu, bese, ati masih mentah,br nk stat blajar...

Mmg ati manyak senang time tu,xyah pk susah,makan tggung, sume senang, aku mmg seorg yg ske nyusahkan mak bapak, teruk aku kn? tp ni cite budak2, skang dh x dh, dh bekerjaya, dah ade awek, dh pndai berdikari,pandai jaga makan pkai sendiri & tolong mak aku skali skale..

Well, kini aku ketiadaan ayah ku lg, time form 3 seminggu nk pmr, padahal aku dlm kalangan pelajar pintar,tp pmr aku teruk gile..tp xpelah.. aku salahkn diri aku sendiri...

Begini r bila zaman remaja @ zaman bodo2 aku dulu, skang pn aku tgk ade r jugak budak2 yg prangai cm aku dulu, selenger dalam diam, hehe, tp kdg2 sronok pulak klu ingat2 balik, tp x buat dh,aku skang bese je, nk kuar, dress simple je,slalu pkai slipar jepun je,rambut xsikat, biar helmet yg sikat,smpai2 kl je ramput cm bangsat, nk wt cmne,org nk kesah wt pe, asalkan aku x kaco org,aku kuar mandi la wei, pkai diadorent lg,spray sket myak wangi, cume slekeh je la, hehe,

Catat Ulasan

0 Ulasan