sekeloh sekesah, sepeloh sepenyu....

"aku menghadap sinar mentari pagi, brsama angin kipas yg sepoi2 ku rasakan,di atas bantal serta tilam, xpernah ku hiraukan bingit kehijauan alam,"

Aku mcipta blog ini hanyalah skadar mpamerkan ke kretif an aku yg xlah se kretif mana, skadar membosankan diri smbil buat taik mata je mgadap computer ni..

Musim buah udah dtg.. Buah manggis,durian, duku, dan byk lg yg mls aku sebut,nnt aku gak yg letih memanjat.. Kebun perlu di mesen, sdgkan aku mmg kemalasan yg teramat ni..

Bila la aku nk beli moto ni, bajet sbelum puasa, puasa ke x kang aku nnt, pose la woo,sbulan je, pastu raya, cuti raya pn brape ari je..

Keje ni pun xtau lah samada aku ni confim keje tetap @ x.. Mybe diorg tgk aku cam brutal je, bila la tmpt keje aku nk trime aku seadanya..andainya x perlukan aku, buanglah aku.. Byk lg rezeki allah atas bumi ni..

Idup ku yg mbosankan..

Catat Ulasan

0 Ulasan