10hb Ramadhan 2010 (kasi pecah pale otak...!!)

Wooooooooooooooooi...! Bosan gila aku ari ni.. aku dah pecah otak berfikir.. nak tulis ape pun xtau.. nak tulis ilmiah boleh,, tp tgk je buku,, dah tido,, hari ni punye banyak aku tido.. pagi tadi sahur,, tido jap bangun2 kul 1.30pm,, kelam kabut nak gi solat jumaat.. balik2 tu tido lagi,, bangun kul 6.30 petang... terus kelam kabut solat asar.. skang ngantuk lagi ni,, ish,,, menyesal aku makan pil tido malam tadi.. ari ni asik ngantuk aje... aku ingatkan kene makan dua biji.. ish,,,

Aku memang jenis susah nak tido.. tu aku makan pil tido,, tapi baru 1st makan ni... sebelum ni lantak aje... xtido xpe,, berjalan keluar r gamaknye.. tapi skang ni minyak dah mahal,, aku masih guna Ron 95 lagi.. 97 xbagus.. jahanam enjin aku sume..

Nak tunggu waktu buka ni,,, pas buka,, solat jap,, mau tido lagi ni,, mate ni stim je ni,, ish,, aku tulis mata sepet cam cina.. tadi tunggu computer ni buka,, boleh lak mata aku selamba je tido.. ish,,, skang ni aku taip tutup mata je..dah abis 1 perenggan baru aku buka sket mata... letih,, penat,, ngantuk.... walaupun xbuat ape 2 keje pun ari ni,, tapi gilanya penat... hehheh,, tido kan penat... mane ade tido yang xpenat...  ape keje yang xpenat? tengok tv pun penat,, duk goyang kaki pun penat,, ape je bende yang dibuat sume penat...

Nanti malam kalo sempat,, aku nak sambung pantun gila aku .. sronok la pulak tulis,, walaupun pantun x bertauliah,, tetap aku suka.. aku xkisah la kalo xde orang baca pun,, tapi aku suka baca balik,, confem aku tergelak kaw2 punye... hahhahahah.... tp tulisan gelak ni xsama ngan gelak aku yang real... sampai terbahak2 lagi.. heheh,,, pebende yang aku terfikir,, pasti aku tulis,, sebenarnye aku mane penah buat pantun sebelum ni,, aku pun xtau mane datang idea aku ni,, ish,,, otak aku sebenarnye bukan blur,, tapi penat,, ade banyak idea ni,, tapi malas nk bentangkan,, otak aku minta 'time' kat aku,,, ish,, (boleh minta2 plak)..

Sekujur badan di dalam kubur..
Gaya melintang menghadap kiblat..
Ilmu di dada tidak akan luntur..
Jika disertakan amal dan ibadat..

Hehehe... 1 je dah la.. nanti malam sambung... nak bersiap untuk berbuka puasa... tapi tu pun kalo malam nanti x tido lah ye.,.. hehhehe,,,

Catat Ulasan

0 Ulasan