1hb ramadhan 2010 (sesi buka puasa)

Peh... sronok betul dah dapat 1 ari puasa.. huhu.. ade 29 ari lagi nak pose.. pastu raya.. ish.. tapi tadi dapat makan siket aje... xbanyak pun.. tadi aku bedal nasi berlaukkan sayur kobis,, kuah jambening,, begedil @ bedegil (tah pe name betulnye tah),, air beli air oren botol beso tu,, yang harga rm6.70 x silap aku..
ingat nak bawak masuk bilik,, tapi diorang da sedar yang aku beli tu,, nak xnak kene sha
re r,, tapi aku xkisah pun.. tadi bajet nak beli air tebu,, tapi malas nak singgah...
balik2 je umah,, ramai orang dah...ade 3 beradik balik ari ni... yang buat meriah tu anak2 diorang r.. huhuhu... seb baik aku garang... xde r diorang berani sangat kat aku... heh
ehh... pandai x aku ???

Errkkkkkkk........ sendawa panjang aku... baru pas makan sate ni.,.. impot dari tanjung karang... akak ipar aku bawa.. dia orang niaga sate nye..sodap wooo.... setel dah... aku bedal sorang2... bukan xnak kongsi,, tapi sume orang dah kenyang,, dia plak balik malam,, xde orang nak makan,,, pueh ati aku... huhuhu...

Tadi aku pergi ofis bekas tempat keje aku.,.. amik duet raye.,..hehhe,,,
xsangka plak diorang nak bagi wet lagi.. ngatkan dah xde dah... yelah.. dah xkeje,, heheh,,
duk je umah,, goyang badah,, buat taik mata,, hehhe,,, ok lah,, td g tempat keje,, balik kul 5.36pm,, balik2 je jalan jem.. bila dah sebulan setengah x keje ni jarang lah aku bawa moto,,
xbiasa aku jalan jem ni,,,, punye baik aku mencilok pakai moto kriss je,,huhuhu.. makan 1 jam 30 min ar rasenye baru sampai umah,,, jem gila babi lah... dari puchong nak balik langat,, kat langat paling jem.. orang beli juadah berbuka la katekan...
ingatkan nak singgah,, tapi punye r beratur orang tunggu turn membeli juadah... xlarat aku... dah r aku cam kebulur tengok air tadi... huhuhu... tapi alhamdulillah... xde ape2 kejadian x diingini berlaku...


Catat Ulasan

0 Ulasan