1hb ramadhan 2010


Sekarang malam2 buta... pagi buta kot.. setan sume dah kene ikat dah kot..
hehhe.. pose la beb.. t nak bangun sahur.. tapi xtidor2 lagi ni...
ish..bulan ramadhan ni bulan keberkatan.. bulan yang mulia.. bulan yang penuh dengan kenikmatan dunia mahupun diakhirat.. huhuhu... hebat lak aku kali ni... bagi ceramah
xdiundang... heheh... maybe setan dah xde,,, tu otak aku boleh bergiat aktiv sket ni,,, huhuhu...ape aku nak buat selama sebulan ni ye... xkan nak nonggok je duk u
mah... tapi xkan r nak amik buah lak... selamba je panjat pokok manggis,,, amik buah... yang turunnya kulit buah je kan,,, hehehe,,, xpe... panjat pokok bawa plastik sampah... kang x memasal kang ade orang merenung kat bawah kan.. mampos aku... xpe... bagi dia rasuah buah sebiji.. jadi r.. hehhe,,, gila aku gtu... x bertamadun betul lah.. huhhuhuhu....

Bilik sapa la ni... x berkemas lansung... bersepah sana sini... sampah.....!!!! ish.. bilik sapo l
ae kalo x bilik gua sendiri... hampeh.. orang xbrani masuk bilik ni... rasenye antu kalo ade bilik
,, mesti bilik dia lagi cantik dari bilik aku ni.. cam gampang lah... huduh... huhu.. camno nak kawin kalo xreti nak kemas bilik sendiri... tapi boleh aje.. bini kemaskan ari2... cukup bulan kene pelempang... hehehhe.. kojo e nak mengemas aje... bila pulak nak
masak ke sidai kain ke,,, hehhe,,, tapi nnt ade jodoh,, aku kawi
n,, xde lah aku biar bini aku wat sorang je... aku tolong la mane yang patut... mana yang x patut tu ntah lah.. aku rase sume patut kot... keseluruhannye.. tinggal nak x nak buat je...

Dah pukul 2 pagi dah beb... x tido lagi... ape tah keje.. huhu... tadi aku layan cite ape tah... tertido kat kusyen lak.. tv tengok aku... tersedar pulak... bila naik bilik tengok computer pasang... ayooookkkkkkk... hehehhe.. aku lupe nak tutup tadi... membazir karan tul.. ish...
Aku dah bosan aku dah bosan aku dah bosan................. trrreeeeeeeee.................. lapo plak perut aku... tadi siang dah lah ilang slera... tengah best2 makan tadi,,, ade pulak ulat sampah kat pinggan aku... pe lagi... muntah segala isi perut aku.. yang aku makan dengan yang semalam nye sume aku muntah kan... ish,,,, tu susah tu kalo dah sedar... kalo wat2 xsedar kang pelik pulak,, ish..

Catat Ulasan

0 Ulasan