hari ni punya celita.....


Bangun pagi..
gosok gigi..
pegi mandi..
dalam baldi..
masak nasi..
dengan megi...
kutu babi..
dalam kuali..

huhuhu...

Bakal
pose.. bukan bakal lagi dah.. esok pose lah senang ... mampus aku,, takut xbangun je nanti..selama ni bangun kul 12tengari aje keje nye.. hehhehe.. tah ape ta
h aku wt malam2.. rasenye dah tido awal dah...

Aku belajar lame2 ape knowlege pun xde... bkan kosong lah,, tapi slow....motion... huhuhu... aku dulu blajar kat ikbn dusun tua amik aircondition,, tapi keje nya lain aje... xdapat2 bila aku minta keje aircond,, aku pelik tul lah.. nak kate aku ni bodoh tu xde la kot.,. kalo pndai sangt tu lagi lah x.. tapi macho tu ad
e kot sket2... hehhehe...

sambil aku duduk ni aku wat tongkat ali ginseng power root.. sodap woo.. pekat glew.. sambil tu aku menjejaki gak laman2 web lain sambil2 m
enaip ni.. xtau lah aku wat cmne kan,, hehhe,, power tol tangan aku ni... tapi xpelah... aku menaip ni bukan ape.. sebulan pose ni aku xde keje.. skang aku ngadap je computer ni..sambil berzikir ke hadrat allah SWT... sa
mbil tu aku jugak ingat lah balik segala kesilapan lampau,, dosa2 masa lalu... banyak rasenye... bkn rase2 nye dah...
dah memang banyak dah
pon.. pening pale aku.. ish... solat
pun banyak terabai ni... cume yang pasti,, aku rase
belum pernah tinggal kan solat fardu magrib... yang lain tu banyak kali lah...

Perrrkkkhhhhh... sambil dengar lagu slam ni,, peh.. mendesak kalbu aku... merintih rindu.. sepi rasenye... teringat aku pada malam tadi... hm... sedih... xnak cite.. privasi.. tp t aku lupa.. aku ni dah r kuat pelupa... em.... ble r aku nak kawin ye............................ umo dah 24 tawun dah... standad 25 tawun dah boleh kawin... uuu... aku dah r miskin,, wet pun tara. .. apa pun tara,... sume tara... yang aku ada cumalah sekeping badan aku ni je,, huhuhu....

''keunggulan cinta dari sinar mata''

Suka lagu ni... tapi sebenarnya x brape paham sangat ceritanya... huhuhu.. bersepah bilik aku.. cam tongkang pecah.. rasenya lagi teruk kot... mcam kapal karam yang dilambung ombak gila babi nye... sempit ar bilik aku ni... mcm2 yang aku simpan... cakap je ape.. sume ade... orang je xde.. aku pun bukan slalu duk blik pun... asik kuar je.. tapi tu dulu lah... biase r duk kampung....


Catat Ulasan

0 Ulasan