Kerja aku Sat Lagi.....

Hehehe.. Aku nak buat blog lain la hari ni.. blog lain,, dalam edisi bahasa english.. pakai google translate... heheh.. tu la,, dulu kecik2 malas nak belajar,, skang dah beso,, apa pun x tau.. huhuhu... tapi aku rase,, blog tu isi kandungannya sama je.. cume kalo pakai google translate tu,, aku kene la tulis ayat penuh.. xde singkatan ejaan.. bab ni yang paling aku malas sekali nak buat... tengok la penulisan aku ni,, berterabur dengan ayat singkatan,, hehhe...aku nak namakan ape ye... ish... Tapi blog yang bakal aku buat ni mungkin bercirikan agama je.. tulisan dalam english.. kiranya aku nak buat pahala free lah.. mana la tau kot2 yang melawat tu orang putih ke,, dia baca aku punye artikel,, dia terpikat dengan islam... so,, dia masuk r islam.. dapat aku pahala free... kalo  xde sapa2 tengok pun aku x kisah,, niat aku kerana allah.. orang masuk @ x,, tu dia punye hal la.. asalkan niat ikhlas kan,, jadi,,, pasni aku akan buat 1 blog berteraskan agama... insyaallah,, sikit masa lagi.. dah hidup dah,, tapi aku hide kan buat sementara,,, dah banyak sket nanti, baru aku keluarkan,,

Kerja aku sat lagi,, aku nak keluar,, nak g kebun,, lame siot x gi kebun,, nak mesen rumput la katekan... pakai tarbus la aku nanti,, hahhaha...pastu tengari nanti aku nak g town jap,, nak cari barang2 privasy aku... Ok,, that all... hahahha...

Hidup dan mati aku pada Mu Tuhan.........! Allah.....

Catat Ulasan

0 Ulasan