Story Aku La Ni

Maaf my frens... cannot update cite 'ular jin'... ari tu punye cerita pasal puteri bunian pun aku dah demam 3 ari 4 malam dah... malam tadi den tengah tulis2 cte pasal 'ular jin' ni,,tetiba den terlelap x tentu fasal..den mimpi jumpe dia... dia ckp  'Jangan!!'.. aku pun terbangun...dalam kul 4 pagi gak ar time tu.. aku pun malas nak pk,,aku tido balik..skali lagi mimpi dia kate  'Jangan!!'..  dah kul 4.30 pagi.. oleh sebab aku ngantok gile,,, aku tido jugak la...pasang kipas kuat2 bagi sejuk badan... tapi,,mimpi lagi... tapi kali ni dia senyap je..... tapi dia renung aku tajam2... seram gak r time tu.. tapi time mimpi,, seram tu mmg lain macam sket r dari keadaan sedar.. pastu dia tunjuk computer aku... aku pun tengok computer aku,,pastu aku tengok dia balik..tapi dah ilang.... confuse aku.. aku ni mimpi ke tengah jaga sebenarnye... lalu aku mengucap 2 kalimah syahadah.. tapi aku tetap x jaga2...maka sedar la aku yang aku masa tu memang tengah jaga.... seram sejuk aku dibuatnye... aku terus delete balik cite 'ular jin' aku tu.. pastu aku x tido...jaga aje....last2 aku amik quran,,baca quran sampai aku pun terlelap...dan aku jaga masa mak aku kejut kul 6.30 pagi suh solat subuh..... ish....

Yang cite 'puteri bunian' tu,, aku xbrani baca balik.. kalo aku baca,,mesti aku rase x best je.. hehe..kesimpulan yang mampu aku kate kat sini,, maybe diorang ade tempat diorang yang diorang xnak orang tau... maybe pas aku cite 'ular jin' tu,,, mana tau ade 'seekers' datang cini ke...diorang nak tengok mende2 ni wujud ke x... heheh... maybe alam yang aku nampak ni melebihi jaukauan fikiran manusia...maybe jugak diorang nak secret tersendiri.. maka,,, aku rase,, xpatut la aku cte hal2 berkaitan ni.. cukup la sekadar mengatakan yang aku alami peristiwa ni.... tapi kan,,, lawa siot puteri tu...hahahaha.... tapi kalo nak aku jumpe lagi,,,minta maap la.... x mau aku.. xminta pun... hahahaha......

Catat Ulasan

0 Ulasan