Ape Aku Nak Buat Ekkk...

Aku tengah cube nak cari software photoshop free punye..mane la aku nak cekau..dulu ade..tapi cd nye kene rembat time raye aritu..geram tul..tu aku nak cari lain kat tenet ni..kat mane ek aku boleh dapat..aku nak melukis,,nak belajar melukis..mendajal orang,,hehhehe....x lah..aku ske lukis gmbar sendiri,,dulu aku lukis gambar aku bergambar dengan amy search..hahahha..aku duk kat bahu dia..tapi tu la..aku simpan kat pendrive sume tu....cd,, pendrive sume ilang..ade la sedara2 aku sendiri yang jadi pencuri tu..memang aku xhalal dunia akhirat la...cam gampang la..

Aku dah download bermacam2 software,, so,, aku boleh buat banner,,logo,, button,, dan bermacam2 lagi..nanti aku akan reka satu,,aku letak kat cini..saje membuang masa..hahahha..agak2 kalo ade sape nak aku buatkan,, maka,,minta je la nanti,,aku memang banyak masa terluang..tapi,,nanti la ye..aku buat sample..xtau ar menarik ke x..aku buat sempoi je..

Aku punye daya tarikan blog ni xbrape bagus lah..hari2 aku melayari blog aku sendiri..hehe..tapi aku xpenah complain pun..sape la berminat kat penulisan macam ni..kalo aku pun layan internet,,aku xlayan blog2 cam aku nye ni..aku layan game,,video,,ape jadah sume tulah..so,,aku memang paham sangat kalo orang xlayan blog aku ni..banyak blog lain lagi yang berguna untuk rujukan harian diorang..ade blog pasal kek,,pasal makan,, computer dan macam2..aku punye lak aku tulis berkenaan hal aku yang selambe..hehehe..aku bukan femes pun..hahaha..

Aku yang selambe....hahahha...

Catat Ulasan

0 Ulasan