Tanggal 12hb November 2011

Aku kene kerja pagi pulak dohhh... kawan aku minta tolong backup dia pagi sebab dia x leh datang.. kete rosak.. hahaha... maka aku yang muka bangun tido pun trus la pegi mandi,, dan siap sume,, terus la pegi..

Skang aku nak makan duit x de...tetinggal pulak kat umah... huaaaa................. nak cocok?? aku x de kad maybank.. aku x buat.. padan muka aku.. haaahhahaha...

Sekarang aku online pakai computer pejabat.. selamber aku je ni.. klu kantoi kang tau la aku nak menjawab.. camne ek nak jawab kalo kantoi?? aku tau... wat muka seposen.. selamat kot.. huuu..

Aku tulis ni sekadar bosan2 dan juga tuk memohon maaf pada admin Halaqah.net sebab den x datang waktu raye korban ari tu.. ade hal mustahak lak pagi2 tu.. so,, kalo baca pos ni,, hope jangan la marah2 den @ toching2 lak ye.. kang ilang wajah ayu admin tu kang.. heee...

Perasan x aku punye website ni dah bertukar name? tapi aku nak "hairilnua.com",, aku  x nak "www",, tapi aku x reti buat.. tapi sebelum ni nye website aku pandai plak.. ish... x reti aku... heee... waranty setaun la aku gune nama website aku ni.. heee... tapi nanti maybe aku nak ubah lak.. jadi http://blog.hairilnua.com/.. baru smart name blog aku ni.. haahaha..

Aku semalam ade mimpi jumpe ular sawa badan besar pemeluk,,tapi kepala besar tangan aku.. dia cube nak belit kaki mak aku,, aku trus pijak pale ular tu,, aku tengok darah membuak2 dari bawah kaki aku,, aku angkat balik,, aku tengok ular tu masih lagi nak membelit kaki mak aku,, mak aku plak boleh rilek saje x lari x jerit x wat pe2 pun... ish.. aku trus pijak skali lagi,, dan sekali lagi aku tngok darah membuak2 dari bwah kaki aku... aku trus je pijak smpai aku terbangun.. ish... pe maksudnye ek?

Seari sebelum tu aku mimpi jumpe ular gak,, tapi nampak kepala je,, badan x de pun.. dia asik renung mak aku je.. aku pun halau la ular tu pegi gune sebatang lidi.. huuu... (ular x mau lari pun...) pastu aku terjaga..

Dan seari lagi seblum aku mimpi dr cite mimpi aku kat atas ni,, aku rase cm brade kat suatu tmpat yang gelap.. takut siot aku ni.. tapi,, jadi kewajipan aku membaca selawat Syifa'


kalo aku tengah free.. so,, dalam mimpi tu aku baca selawat ni... dari gelap gulita,, bunyi hiruk pikuk semua jadi senyap.. aku rase tenang gile masa tu.. x rase takut lansung.. aku nampak ade orang tengah berlari sambil telanjang di padang pasir smbil bawa bungkusan besar.. bila aku tegur,, dia wat bodo aje.. pastu aku blah.. pastu aku nmpak lagi ade sorang pempuan tengah makan dngan lahap nye.. sambil bertaburan daging aku tengok.. tetiba datang rase kesian aku,, aku bagi salam,, x jawab plak.. tetibe aku boleh plak berseloroh,, aku ingat lagi pe aku cakap,, "Makcik,, makan baca bismillah makcik,, nanti tercekik nanti mane nak cekau air kat padang pasir ni..." sambil aku ckp,, sambil tu aku sentuh bahu makcik tu,, slow2 makcik tu berpaling................... Ya Allah.. Cun gile muka makcik ni sioooottt!!!!! heee.... tapi betul woo.. memang muka cun,,tapi mulut ade something yg wat aku tersentak smpai la ni... lagi laju la hati aku baca selawat syifa tu smbil merenung dia.. tapi aku cam ade keberanian,, aku sentuh kepala dia,, aku senyum... dan aku terbangun... ish..

Aaaa... Dah lah,, aku skang tengah menggodam computer pejabat ni,, selamber je install beruk band aku kat sini.. haahahaha.... dah,, nak blah dlu..

Catat Ulasan

0 Ulasan