Logo Halaqah Islamic Forum

Jeng jeng jeng... muahahaha...mengikut kata seorang blogger,, beliau meminta aku jadi pengupas yang bergaya,, tapi aku ni selamber,, camne.. heee...
http://www.facebook.com/HalaqahIslamicForum
Ini lah sebuah logo ciptaan aku.. khas untuk page ciptaan aku sendiri... dah la buat page x cakap ngan tuan punya website.. selamber je aku ni.. x de sape pun nak like pun kan.. heee... xpe.. at least aku dah bitau kat admin,, cume beliau pun x kate ape2 pun pasal aku buat page lagi untuk halaqah.net ni.. so,,, kalo dia marah ke ape ke,, baru la aku amik tindakan.. skang,, buat tak tau sudah.. hee...

Aku buat page ni bukan ape,, sebab aku dah search semua page yang dah di create oleh bebudak halaqah yang lain,, tapi xde pun story about topic2 kat dalam tu.. just bincang2 gitu aje.. aku ade la bincang2 dengan si pembuat page tu untuk dia buat update automatik kat page diorang..x la kecoh dengan borak saje.. tapi,, x de sorang pun yang mengendahkan kata2 den ni.. ish.. so,, aku dengan selamber je la buat page lagi.. special edition aku buat,, ikhlas dari hati,, x de nak buat untuk tujuan lain.. sekadar nak buat web ijau tu lebih glamer dari biasa... siap ade update setiap 2 jam sekali..
http://www.facebook.com/HalaqahIslamicForum/app_134506053246185
Ini pulak pic badges yang aku buat khas untuk page ni.. special sket.. just untuk orang yang Like aje boleh amik badge ni.. dah aku setting camtu..hee.. ala.. korang boleh je create lain kalo x nak Like page ni.. aku x kisah pun.. heee...

So,, ini la kupasan aku yang tah hape2.. bese la.. baru nak up memang camni.. aku bukan reti nak mengupas pun.. reti selamber je... ish... selamber beradap ye.. bukan x de adap.. heee...

Catat Ulasan

0 Ulasan