Samseng Facebook (Script Viral)

Aku jalan2,, terjumpa pulak 1 website nie.. nama famaous nya "Samseng Facebook".. Maka,, aku pun buat la sedikit kajian,, ye lah,, masa ni aku dah deactivate facebook aku dah,, maka aku cuba kaji guna cara lain.. Jadi,, ini antara keputusan yang aku dapat..

"Samseng Facebook" ini sebenarnya ialah java script yang memaksa orang agar meng "Like" page sesebuah website dengan cara kiraan masa.. Sebagai contoh, kalau kita tak nak "Like",, maka, terpaksalah menunggu beberapa saat @ minit sehingga website itu terbuka sendiri.. So,, memang panas hatilah kalau sesiapa yang jenis tak suka meng "Like" tu nak menunggu kan? So,, berjaya jugaklah "Samseng Facebook" ini mendapat target asal iaitu,, memaksa pelayari internet meng "Like" sesebuah website tanpa melihat dahulu isi kandungan sesebuah website itu....

Sebenarnya,, ia jugak boleh menarik orang lain agar memasuki website yang guna teknik "Samseng Facebook" ni.. Biasalah,, orang kalau rasa cam best je,, cepat aje nak klik.. Ini kan lagi kalau di tulis perkataan "Samseng",, nak tau la jugak berapa punya "Samseng Facebook" ni.. Biasanya di "Facebook",, bila seseorang tu pergi "Like" sesebuah page,,  kawan2 dia akan tau sebab keluar kat notification kat profile si peng "Like" ni,, maka,, kemungkinan orang akan klik notification tu mungkin tak la banyak,, tapi tetap ada la jugak.. Kan aku cakap tadi,, orang cepat tertarik kalau ada sejenis perkataan yang macam "Samseng Facebook" ni di guna pakai,, compem akan ada orang yang "Like" punya... Maka,, lepas seorang "Like",, then orang lain akan "Like" jugak,, cam best je kan? aku bagi 1 gambar ni..


Contoh la,, korang tu yang warna kuning.. yang hijau tu kawan korang,, pegi "Like" kat korang punya warna kuning.. maka yang kawan kepada si hijau tu iaitu si biru akan nampak notification kat facebook diorang,, maka diorang akan masuk dan like jugak.. dan nampak pulak si warna ungu ni tentang ke samsengan yang nyata ini,, maka diorang jugak akan "Like" lagi dan nampak pulak yang si kawan punya kawan punya kawan punya kawan punya kawan sampai lebam.... heeee.... Jadi,, "Samseng Facebook" ni memang boleh buat beribu juta orang "Like" la kalau camni gayanya.. Cuma masa yang menentukan je lah.. Lagipun diorang yang buat bende ni baru je,, belum makan taun lagi...

Rasenye korang suka tak dengan kegiatan "Samseng Facebook" ni? kalo suka,, cuba la sekali.. sesiapa yang suka page facebooknya di "Like",, memang patut dia guna profuk ni.. lain la kalo artist2 tu,, tak payah nak jadi "Samseng Facebook",, cukup dengan modal "Muka dan Suara",, beribu "Like" dapat tanpa diminta..

Kalau korang rasa nak tahu lebih lanjut,, silalah klik kat website depa kat sini.. 


So,, aku ni kira half2 lah nak guna script ni kat website selamber aku ni.. bukan ape.. aku nye website ni jenis selamber tak bertempat.. bukan selamber samseng.. so,, aku pk 18 kali,, memang aku tak buat kat blog selamber aku ni.. aku tak suka memaksa.. dan,, tambahan lagi,, aku dah deactivate fesbuk!!!!

p/s : Aku sebenarnya ada dah amik script ni.. Kene bayar RM30.. Aku letakkan kat website aku yang paling lemau traffic nya.. memang betul lah.. seminggu aku letak,, dah 547 like yang aku dapat.. tapi tak tau lah hati diorang Like ke tak kan.. muahahahaha...

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. saya letak 1 hari,belum jadi apa2 dari smlm sy masuk semua forum yg ade samsengfb ni.mmg la rm 30 tu kecik bg mereka yg mampu,saya ni berniaga cr duit mati2an.beli2 xde hasil.kecewa punah harapan rasanya.

    BalasPadam
  2. nak letak saat tu..biarlah jangan lama. 5-10 saat. kira ok lagi tu.

    kalau lebih dari 30saat. dah kira lama dah.

    paling teruk. ada yang sampai 1800-2000 saat. Peh..1 jam tu nak tunggu..

    BalasPadam
  3. Ada cara lain nak dapatkan like yg banyak.tp kena rajin r.
    Kita like org lain, org lain akan like kite gak. nak tahu click link di bawah
    http://admf.co/?CGXTL0S

    BalasPadam
  4. saya da bank in rm30 untuk dapatkan script..tp xtau kt mana nak download

    BalasPadam
  5. Saya dah try samseng fb ni.. memang ok cuma lama2 pelawat akan lari juga..apa2 pun memang terbaik..

    BalasPadam
  6. Kalau lama sangat nanti pelawat akan close terus.. beri masa yang sesuai kpd pelawat untuk baca blog..

    BalasPadam
  7. Dh 3 bulan aku beli samsengfb ni siap diaorg setting lg. Tp sampai skang xder apa hasil pn,mcm hampeh,aku x halal duit aku..

    BalasPadam

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019358XXXX. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~