Wasted Some Money to Increase Your Blog Traffic

Waste some money?? sikit-sikit sudah la yer.. heee.. so,, aku dah waste some money about 6 bulan lepas.. RM31 kalau aku tak silap.. heee.. so,, tadi aku bosan2,, layan website apa2 semua,, terjumpa website yang pernah aku join dulu ni.. aku pun teringat yang aku penah buang duit aku kat dalam ni,, aku pun login macam biasa.. aku tengok semua macam biasa.. pastu aku pergi kat report... terkejut beruk aku tadi wooo.. heee... hepy aku siooottt.. heeee... so,, ni la sebab aku terkejut.. aku nampak gambar ni,,,


Snap shot aku ni,, heee.. tengok kat blog selamber aku tu,, heeee... dah tau dah nape aku hepy? sebab mende ni  dah bawak masuk 25376 orang kat dalam blog selamber aku ni... ish... yang lain-lain tu adalah banner yang aku letakkan sekali kat situ.. maknenye yang meramaikan traffic aku selama 6 bulan ni rupanya disebabkan ni.. patutla aku tengok kat stats aku cam pelik je,, ish..

So,, modal aku labur adalah RM30 kalau aku tak silap.. kena bayar pakai paypal.. tapi aku rasa website ni kene promote,, tapi aku mana ada promote kat mana2.. aku cume bayar skali,, letak link apa yang aku nak,, pastu aku blah x pernah masuk2 balik.. tau2 je dah banyak ni.. peh... tak caye aku....tapi,, aku hepyyyyy gilerrrrrrrrrrr la brooooooooooooooo.................

Website ni boleh buat duit sebenarnya,, bagi sesiapa yang register bawah kita,, kita akan dapat la duit nya 100%.. Step by step nak register,, korang tengok bahagian bawah website tu,, dia ada tulis ni,,

Dan bagi yang sekadar nak register tapi x nak bayar pun boleh aje,, dapat 3 Link Banner je la...

Kalau sesiapa minat nak register,, nak naikkan traffic,, buat duit cara online,, aku syorkan korang test la yang ni.. kalau nak jadi free member,, boleh dapat 3 link untuk kita letak kat website tu,, kalo bayar punya boleh dapat 6 hingga ke 20 link yang boleh kita letak kat situ.. so,, sukati lah nak fikir ape,, janji aku dah dapat ape aku nak..

Sapa2 berminat nak masuk website ni,, korang CLICK SINI untuk pergi ke website tu.. atau korang click je kat gambar tu,, aku dah sertakan link kat gambar kat atas tu..
p/s: nanti aku nak letak link halaqah.net pulak lah...mesti ramai yang masuk.. heee...

Catat Ulasan

0 Ulasan