Nak Belajar

Aku rasa nak belajar balik lah.. Nak buat Pw1 & 2.. Aku x da lagi.. lama dah dalam bidang nie,, tapi sijil takda pun.. mana tau nanti nak buat bisnes sendiri,, kene la ada lesen nye.. kalau ade peluang,, tambah lagi Pw3 & 4 ke.. mesti mantop punye..

Nabi pun pernah kata,, belajar sampai ke negara china.. tapi aku tak mau belajar sampai sana,, sini malaysia jadilah.. dekat ngan mak aku.. nanti sapa nak tengok mak aku.. itulah mak ku yang tersayang,, Hajah Sarimpi bte Haji Tahir... muaaahhhhhh... sayang mak aku... agak2 sapa berkenan dekat aku,, g cakap kat mak aku ye.. hahaha..

Ni aku lepaskan masa mengadap computer jap.. tunggu member aku beli barang tak balik2 lagi nih.. letih aku tunggu.. nak buat kerja camne kalau barang tak de kan.. tapi tadi patut aku follow sekali,, tapi dia kata nak servis motor,, malas nak follow.. elok aku gerak terus g masjid aje.. dengar ceramah wajib kat masjid.. hehe..

Tapi tadi kan,, imam masjid yang berkhutbah tu menangis masa bercakap.. aku pun rasa nak menangis gak,, tapi,, segan.. kalau Allah je nampak,, ok la.. ni semua yang lain pun nampak,, ish.. Imam tu berkhutbah pasal remaja zaman sekarang.. Remaja yang banyak membuat maksiat walaupun solat nye cukup,, ibadatnya banyak,, tapi tetap buat maksiat.. ish.. terasa aku.. banyak dosa aku beb... ish...

Baru nak cite,, member aku dah balik.. ish... gerak dulu lah...

Catat Ulasan

0 Ulasan