Rindu..

Aku rindu sangat kat dia.. tapi dia bz sangat dengan kerja nya.. agak2 dia rindu x kat aku eh? hm.... seharian aku tunggu dia,, tapi,, hp aku x bunyi apa pun..kalau boleh tido ni,, aku tido je,, tapi,, dah pale asik rindu kat dia je.. agak2nya dia ngah hapy,, tu x leh borak dengan aku kot.. heee... x pelah.. biarlah aku membawa ati yang duka.. chewaahh... heehehe.. duk depan computer pun xtau nak buat ape.. ofis ni bukan leh buka fb pun..dah kena block dah.. ish.. xpelah.. siapalah diri ku ini... sampai di sini saja.. padan muka aku kan... hm... tadi g round2 by block.. tapi last2 ke pintu ofis sendiri jugak aku pergi.. x tau nak pegi mana.. ai... asik tengok jam tangan je.. sambil pk,, dia bz lagi ke x eh.. arini aku letih gile.. lepas buat kerja,, ade lagi keje menunggu.. dah la aku sorang plak tu.. si supervisor cuti.. memang rasa sedap je wat kerja sorang2,, cuma penat lah.. kejap ke sana,, kejap sini.. hehe.. ape nak wat,, dah kerja...
-----------
------------
-----
------
 dan...
.........
-------
------
-
-
-
-
-
sekali lagi aku tengok je hp aku..
senyap.....
kosong.......
hm.......
rindu.............................................
...
..
..
..
..
....
...
.........
......
........
...........
-==-000
=-0-0
=-=-=
099
)(*)
*&()
__=0-0-_
.......
....
............
hm....
lantak lah..
mybe sebelum ni aku camni kot..
balasan tuk aku la ni kot..
x pelah..wat bodo sudah..

Catat Ulasan

0 Ulasan