Kahwin Dengan Anak Bongsu Menyusahkan

Kahwin oh Kahwin..
Betul ke kahwin dengan anak bongsu menyusahkan?
Aku pun tak tau..
Sebabnya aku pun anak bongsu..
Tapi sekarang aku tengah bercakap telefon sambil menaip..
Aku nak cari artikel tentang "Pengalaman berkahwin dengan anak bongsu"..
Tapi yang aku dapat semuanya bodoh bangang nye jawapan..
Itu sebenarnya aku malas baca..
Panjang berjela-jela tapi takda isi kandungan tentang kawin anak bongsu..
Ini je penyebab aku tak nak baca..
Maaf eh yang sebab tak nak beritahu..
Kalau beritahu pun tetap sama je jawapan kan?
So,, kahwin dengan anak bongsu..
Menyusahkan tak eh?
Sebab anak bongsu ni lebih suka menerima dari memberi..
Aku memang tak pandai memberi..
Sebagai contoh, kalau orang minta apa-apa, aku boleh je bagi,, tapi itu bukan memberi..
Standard la orang minta tolong tu kita tolong balik,, tapi itu bukan memberi..
Maksud memberi ialah orang yang cuba buat @ bagi something dulu kat orang lain tanpa ada rasa nak complain..
Buat somthing untuk orang lain tanpa perlu ada cakap-cakap,, just buat je dulu..
Lain-lain tu semua belakang cerita..
Em......................................................................

Catat Ulasan

0 Ulasan