Program Mini Anak Soleh 2012

Kampung aku ada buat satu program Anak Soleh yang dianjurkan oleh pihak masjid sendiri. Tarikh akhir permohonan pada 22/11/2012.. Agak2 sesiapa yang berdekatan dengan kg jawa, boleh la datang.. Yuran pendaftaran cuma RM 10 aje.. Kanak2 mestilah berumur 6 - 13 tahun..

Tak payah no tepon,, alamat boleh datang terus ke 
Masjid Kariah Kampung Jawa
Batu 18, Kampung Jawa, 43100 Hulu Langat, Selangor D.E.

Tarikh program ini berlansung pada 28/11/2012..(Rabu)

Antara yang terkandung dalam program nie, Zikir dan Doa, Pecah Bendungan, Team Building, Teori & Amali Wuduk dan Solat Sempurna, Anak Soleh dan Solehah.

Datang tu tutup aurat yea, jangan seksi2 pulak.. Kena tampo ngan pak imam plak.. Program ni dari pukul 8 pagi sampai 2 ptang je.. Makan minum disediakan ok..

So, borang boleh dapatkan kat link ni 


No tepon takda ye.. aku lupa nak amik no tepon Nazir masjid tu.. Tapi kalau datang masjid ni, dah nampak dah kat papan kenyataan tu semuanya.. So, boleh la contact.. Nak seribu daya..

Ok,, saja aku nak buat hebahan.. x nak datang pun x pe.. Kalau datang pun aku x dapat pe jugak.. Aku hebahkan dengan seikhlas hati tanpa paksaan sesiapa.. Orait.... Babai...








Catat Ulasan

0 Ulasan