Gua Dot Selamber

Assalamualaikum..

Ringggggg ringggggg......

Gua : Bro! Gua nak kawin dah!
Korang : Gila bai! Bila tu bro?
Gua : Bulan Mei nanti bro.. Waktu cuti.. Jemput la datang bro...!
Korang : Apa macai takat jemput jer.. Kad jemputan mana? Hang ni pon,, nak kawin pun senyap2.. Tau2 je dah nak kawin.. Gadis mana yang bertuah dapat ko ni?
Gua : Hahaha.. Seorang gadis melayu terCUN sekali beb.. Tiada yang dapat menandingi kecantikan dia.. Hahaha..
Korang : Ala,, poyo la kau..
Gua : Gua mmg poyo pun.. Cuma ko je orang last skali cakap aku poyo.. Hahaha...

(~,~)


Ini lah aku.. Empunya blog Selamber Adap! Hepy tak terkata dengan perasaan nak berkahwin ni.. Bak kata mak aku,, "Apa!!! Kau nak kawin??? Are u series? WTF!!!" Hahaha...

Tak lama lagi Insyaallah dengan izin ALLAH SWT.. Pada hari keramat tersebut aku akan mengucapkan,, "Aku terima nikah Nurul Anis Bte Abdul Mutalip dengan MAS KAHWINnya dot.dot.dot tunai.............", maka,, akan ditanya pada saksi,, "Sah?? Sah?? Sah??",, dan,,, em,,, tu je kot.. Hehehehehehehhehehahahahahaha.....!!!! (Gelak suka,,,,,,,,,,)

Mohon pertolongan Allah swt diberikan limpah rahmat selepas kahwin nanti... Mudah2an dirahmati.. Lepas kawin nanti aku tak leh selamber lagi dah.. Huhu.. Aku nak jadi suami mithali... Nak jadi jiwang karant dengan Isteri kesayangan aku nanti.. "Dia yang pertama dan terakhir".... Hehehehehehheheheehhehehehhehehehheheh........

Jangan dikata gunung dan ganang..
Bukit semeter pun aku dah semput..
Jangan sekali kata aku berangan..
Nanti korang sendiri aku taknak jemput..

Hahahahahahaha....

Point nya? ish... Entah... Aku pun tak tahu... Ish..... Muahahahaha...... Pe la motif pantun ku ini.. Ish,, ok2.. Rewind balik.... Take time... forward................... trrrrr,,,,,

Cintaku pada si dia..
Tidak akan pudar hingga akhirnya..
Walaupun berkali2 dugaan melanda..
Hanya si dia yang aku cinta..

First time ku jumpa si dia..
Second time dah start suka..
Third time mula jatuh cinta..
Time time time dia aku punya...

Pppppeeeehhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

Jangan jeles nooo... Hehehe.... 

Korang : Untung la ko,, ini yang aku nak jeles nih..
Gua : Ko tak perlu jeles.. Tapi ko perlu menangis dengan penuh kejelesan melihat aku yang bahagia nih... Muahahahaha....
Korang : Hahaha.. 
Gua : Muahahahaha.....
Korang : Hahahahahaha...!
Gua : Heheheheheeee....
Korang : Hahahahahahahaaa!!!
Gua : err,,,,,,
Korang : Haahahahahahahhhhhhaaaaa!!!!!!
Gua : em,,,,,,, oi..
Korang : Hakhakhakaakaakakakakakka!!!
Gua : em,,,,, oi sedara!
Korang : Hahahahahahahahahahahha!
Gua : em,, lu nak makan spanar ke playar?
Korang : errrr,,,,,,,,
.....
....
.....
....
....
.....
tooootttt toooot toooootttttt...


Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. If you are going for best contents like myself, simply visit this web
    page daily as it presents quality contents, thanks

    my web blog: virtual currency

    BalasPadam
  2. Have you ever considered about adding a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is important and everything.

    However imagine if you added some great visuals or video
    clips to give your posts more, "pop"! Your content is excellent but with pics and videos,
    this site could undeniably be one of the best in its niche.
    Terrific blog!

    Also visit my page :: complete offers for cash

    BalasPadam

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019358XXXX. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~