Jangan Tinggal Daku

Orang lain kalau nak kahwin, seronok.. Tapi aku yang tinggal belasan hari lagi nak kahwin, tapi rasa tak berapa nak happy lah. Rasa nak pijak tengkuk aku je rasanya.. Tapi kaki aku kat bawah, camne nak pijak tengkuk aku sendiri.. Hmm... Sapa-sapa tolong pijakkan. Biar senget, biar luka, biar jahanam.. Sebab sakitnya tak dapat melawan kesakitan hati yang aku sendiri cari. Hmm.....

Macam-macam aku terima dugaan kerja, dugaan hidup,, tapi dalam banyak-banyak dugaan, aku tak boleh terima kalau diberi dugaan hati.. Itu yang paling aku lemah.. Dan dalam hatilah tempat dari lemah ke kuat.. Kekentalan jiwa dipengaruhi hati yang kuat.. Tapi kalau hati dah lemah,, apa lagi yang dapat kuat? Hmm.....

Aku rasa nak menjerit........!!!!!!! Tapi kang kena marah ngan mak aku pasal anak-anak akak ipar aku kang terjaga.. Hmmm... Buat style lama,, tumbuk pokok sampai tangan aku sakit seperti sama dengan kepiluan dalam hati... em,,,, tak boleh.. Itu namanya menyakiti badan sendiri.. Aku bukan syiah.. Aku Islam.. Diturunkan Nabi Muhammad SAW kepada ummat Islam bukan untuk main-main.. Aku mengaku sebagai umat Nabi Muhammad,, jadi aku tak boleh buat apa yang bukan ajaran baginda.. Hmm.....

Terasa kebodohan sendiri yang melimpah masuk ke ruang rongga seluruh tubuh badan aku.. Terasa tak ada apa yang tinggal, melainkan hati yang duka lara.. Betul-betul street menusuk kalbu.. Rasa nak aku humban diri dalam hutan yang penuh binatang buas.. Baru aku tau mana lagi sakit.. Kena gigit sakit ke hati yang sakit.. Hmm.....

Peluang demi peluang,, teguran dan nasihat,, segala kebaikan,, semuanya! sama sekali tak mampu aku reply the same thing apa yang dia buat.. Kata susah payah diharungi,, tapi aku ni jahanam! Aku susah payah patut diri aku je,, tapi kini aku menyusah payahkan orang lain pulak buat apa.. Bangang! Muka hensem tapi menyusahkan.. Orang gila pun naik gila kalau dekat dengan aku.. Hmm.....

Tak ada erti kata dah yang boleh membaik pulihkan diri aku.. Cuma muka minta kena swing bertalu-talu je yang aku harapkan.. Hanya untuk mendapatkan kembali CINTA sejatiku.. daripada ANIS yang aku sayang.. Hmm.....

Kisah aku patutnya baru bermula.. Tapi disebabkan kebodohan dan kebangangan diri sendiri yang dah sememangnya tak reti menghargai,, dengan blog bangang yang bagi aku takde erti lagi.. Kemana lagi aku nak pergi......... Hmm.....

Andai dapat aku diberi masa,, aku mengharap cinta mu ANIS dengan rahmat ILAHI...

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. I am actually delighted to read this website posts which contains tons of useful facts, thanks for
    providing such statistics.

    my page samsung galaxy s4

    BalasPadam

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019358XXXX. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~