Aku Telah Berkahwin

Assalamualaikum..

Aku dah kahwin pada bulan 25 Mei 2012.. Hope sesiapa yang kenal, doakan kebahagian aku yang x leh nak selamber lagi dah.. Sebab,,,,, insyaallah kalau ada rezeki,, dalam 8 bulan lagi nanti aku akan ada cahaya mata insyaallah....

Blog ni pun aku dah lama tak update.. Aku update Facebook jer.. Bukan tak tau nak update ape,, tapi aku dah ada komitmen family dan kerja.. Jadi aku tak ada masa nak update apa2.. Lagipun blog aku ni tak ada sambutan apa2 pun.. Just untuk aku punye luahan hati aja.. Nama pun blog selamber,, cuma aku ju tak boleh selamber lagi lepas ni.. Hehhehe...

Ok lah,, setakat ini sahaja.. Love u Anis...


Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. salam
    em tak mnjemput pn ye..camni la kate shabat..
    apa2 pn tahniah sebab dh mendirikan rumah tangga ngn pilihan sendiri..
    harap berkekalan hingga ke syurga..
    semoga jd suami yg dapat membimbing isteri ke jannah..
    semoga jd ayah yg baik dan sabar..
    ikhlas dr
    amira
    sahabatmu

    BalasPadam

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019358XXXX. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~