Qaseh Gold Kekanda / Adinda / Junior Adalah Makanan Sunnah

Assalamualaikum....

Kini saya telah menjadi pengedar yang sah untuk produk Qaseh Gold edaran Ana Edar Sdn Bhd... Anda boleh beli secara online di laman web QasehGold.Com.My atau beli terus dari saya secara C.O.D (cash on delivered) di Hulu Langat, Kg Cheras Baru dan Cyberjaya.. Selain dari tempat2 ini, sekiranya anda berminat, Insyaallah saya cuba membantu sebaik mungkin..

Ada 3 jenis Qaseh Gold yang ada untuk dijual, dan ketiga2 nya mempunyai kelebihannya yang tersendiri.. Dan yang paling penting, kesemuanya adalah dicampurkan dengan makanan sunnah Nabi kita, Nabi Muhammad S.A.W.. Minuman kesihatan berasaskan ramuan yang diiktiraf sebagai makanan Sunnah seperti Kurma, Madu, Habbatus Sauda', Buah Tin, Zaitun, Delima dan Air Zamzam. Diperkaya dengan kehebatan Gam Arab sebagai prebiotik semulajadi dan herba tradisi seprti Za'faran, Ginkgo dan Sireh.. Juga herba khusus Tribulus, Guarana dan Ashwaganda (Kekanda), serta Passiflora, Pegaga dan Manjakani (Adinda)...

Produk ini sangat sesuai untuk Suami dan Isteri, Lelaki dan perempuan yang atas 13 tahun keatas @ yang ingin mendirikan rumah tangga , pasangan yang berusaha untuk mendapat zuriat, wanita mengandung, melahirkan dan untuk menyusukan.(Kekanda @ Adinda) Sekiranya masih bawah 13 tahun, di galakkan makan produk Qaseh Gold Junior.. Nanti saya akan cerita sedikit sebanyak tentang kebaikan minuman herba ini..

So, harga untuk Qaseh Gold Kekanda dan Adinda adalah RM71.90, manakala Qaseh Gold Junior adalah RM60.00.. Harga itu adalah harga yang telah diwajibkan kepada semua pengedar untuk letak harga. Jadi, harga ini adalah tetap dan tiada diskaun... Biasanya saya akan simpan dalam simpanan sendiri paling minimum ada 2 Set Qaseh Gold.. Bergantung pada pasaran juga, if ramai peminat, saya akan buat lebih stok simpanan bagi tujuan penjualan secara C.O.D.. Haruslah diingat, C.O.D hanya boleh dilakukan pada hari cuti sabtu ahad @ cuti public holiday sahaja.. Kalau nak C.O.D di Cyberjaya, tiada masalah sebab saya bekerja di sana.. Kalau anda inginkan pos, anda boleh call @ whatsapp @ lebih senang, anda masuk ke laman web QasehGold.Com.My menggunakan http://www.qaseh.com.my/index.php?ref=hairilali .. Hujung ada Hairil Ali itu adalah id saya.. If anda beli online dengan click nama saya, saya akan dapat sedikit rezeki dari Allah yang maha pemurah melalui anda semua. Semua terpulang kepada niat masing2..

Buat permulaan, ini adalah pos pertama saya berkenaan dengan Qaseh Gold... Sekiranya berminat, dail no 0193587327 - Hairil Ali untuk maklumat lanjut.. Tq..

Catat Ulasan

0 Ulasan